Sunday, October 14, 2012

CLICKER


Penggunaan clicker adalah penting untuk menembak konsisten. Ia digunakan sebagai pencetus untuk menembak, dalam bahasa yang mudah apabila ia mengklik anda melepaskan. Dalam mengatakan ini, anda perlu membangunkan teknik menembak yang membolehkan anda untuk mengawal pukulan dan clicker.

Untuk menggunakan clicker semua anak panah MESTI dipotong tepat sama panjang.

Pelepasan harus mengejutkan dan tidak harus ada pemikiran sedar dalam melaksanakan pelepasan itu.
Clicker membuang keperluan untuk berfikir tentang melepaskan anak panah. Clicker adalah isyarat untuk pelepasan .Untuk menggunakan clicker, arrow diletakkan di bawah clicker dan ditarik. Apabila di seri penuh perlu ada tentang 1mm hingga 2mm titik arrow bawah clicker.

Sebagai pemanah pemandangan dan Muktamadkan cabutan bersedia untuk melepaskan kembali ketegangan meningkat dan anak panah datang melalui clicker membuat kedengaran bunyi klik. Ini adalah isyarat untuk melepaskan anak panah. Apabila menubuhkan clicker ia adalah penting bahawa clicker yang dipasang begitu kerana ia tidak meletakkan berlebihan ketegangan (bawah dan / atau ke sisi) pada anak panah (pada cabutan penuh) yang akan menyebabkan anak panah melantun (kejatuhan) arrow rest anak panah sebagai clicker "padam".

Juga anak panah tidak perlu diadakan pada selebihnya oleh ketegangan clicker itu, jika ia adalah ini boleh menjadi hasil daripada tekanan sisi yang berlebihan pada anak panah di seri penuh kerana tekanan jari yang disebabkan oleh berpusing sentuhan tangan atau jari dengan anak panah. Gunakan jari tab spacer dan cek kedudukan jari pada tali. Sebaik-baiknya, clicker perlu diletakkan menegak seperti yang mungkin dan tidak duduk di atas separuh atas anak panah meletakkan tekanan menurun yang berlebihan.


No comments:

Post a Comment